Daftar Pengguna Baru

Pendaftaran OneXOX
Inovasi Prabayar Terkini

Pelan Pilihan
A :: Nombor Baru
B :: Kekalkan No. Lama (MNP)
*C :: Pakej Pengedar

WhatApps / Mesej Maklumat berikut ke 019.660.7069

1. Pelan : A / B
2. No. HP : (Pelan B shj)
3. Talian : (Pelan B shj)
4. Nama :
5. IC :
6. Almt :
7. Nama : Jika lain dari di atas
8. No. HP : Jika lain dari di atas

PENTING
Pastikan maklumat yg diberi adalah PEMILIK sebenar bagi mengekalkan nombor berkenaan. WhatApps maklumat di atas beserta bukti bayaran sebanyak RM10 bagi setiap Starter Pack ke 019.660.7069

Maybank  :: 1551 2697 7969 :: 
Rusni Abdullah

Lain2 Bank (On request)
a. CIMB Bank
b. RHB Bank
c. Affin Bank

PROMOSI
Kos penghantaran PERCUMA ke seluruh Malaysia

*Nota :
Pelan C (Pakej Pengedar) adalah slps nombor anda berjaya didaftarkan.

Maklumat Lanjut
019.660.7069


SENARAI SEMAK NRIC SEBELUM MNP

Cara pelanggan prabayar menyemak butiran kad pengenalan daripada penyedia rangkaian sedia ada :

1. Pelanggan CELCOM:
TAIP : BDAY STATUS>jarak< ID >jarak< (NO. IC) dan hantar ke 22099

2. Pelanggan DIGI:
TAIP : CHECKID >jarak< (NO. IC) dan hantar ke 2000 Cth : CHECKID 801002035111

3. Pelanggan MAXIS:
TAIP : (NO. IC) dan hantar ke 22011 Cth : 801002035111

4. Pelanggan U-Mobile :
TAIP : VERIFY >jarak< (NO. IC) dan hantar ke 28011 Cth : VERIFY 80100203511

Manakala bagi pelanggan-pelanggan daripada Happy, Tron, Clixter, Buzz Me, Tune Talk, Mereka perlu menelefon pusat khidmat pelanggan masing-masing untuk menyemak Butiran kad pengenalan