KADAR Panggilan, Data & SMS
Terima Kasih & Selamat Datang ke 1XOX
1. Pastikan anda membuat penggilan pertama bagi mengaktifkan talian anda.
2. Kredit panggilan adalah terbahagi kepada 2 akaun iaitu DA (Murah) dan MA (Normal). Setiap kali anda TopUp, ia secara automatik akan terbahagi kepada 2 akaun - sila rujuk jadual kadar di bawah.
* Sila semak baki dengan dial *132# atau taip mesej -> BAL dan hantar ke 22111
3. Bagi penggunaan Pelan Data (Internet), adalah menerusi akaun MA(Normal)
Klik pada imej untuk paparan yang lebih jelas
* Sekiranya baki akaun MA tidak mencukupi, anda perlu pindahkan baki dari akaun DA ke MA dengan taip TRNS DA 20 (contoh) & hantar ke 22111
Nota :
Jika terdapat sebarang masalah dalam mengaktifkan internet, sila semak APN setting telefon anda.
* Setting > More > Mobile Network > Access Point Names > Pilih Operator >
* Tukarkan Names dan APN kepada XOX (huruf besar)
* Matikan atau restart kembali telefon anda.
* Bagi memudahkan pelbagai transaksi, anda boleh Install Menu menerusi Play Store di telefon anda ::
Take a look at "ONEXOX Prepaid (Official)" - https://play.google.com/store/apps/details?id=nyet.cyrix.xox.app
Pusat Jualan / Recharge / TopUp
atau hubungi 019.660.7069 (Direct TopUp)
PENGGUNA BIASA
1. Daftar sebagai Pengguna Baru - Daftar (Pastikan anda mempunyai email)
- Profile anda
- Bil terperinci
- Top-up Online
- Mata Ganjaran dan lain-lain